Yksityiskoulutus

Yksityiskoulutuksissa saat itse päättää harjoituksen teeman. Voimme harjoitella esimerkiksi hajutyöskentelyä, tottelevaisuusliikkeiden osia tai arjen taitoja, kuten hoitotoimenpiteiden tekemistä tai tukitaitoja hihnakäytöksen parantamiseen. Tai voimme tehdä lihasharjoitteita tai virikkeellistämistä. Yksityiskoulutus ei sovellu käytöshaasteiden hoitamiseen, sillä ne vaativat laajempaa kokonaisuuden tarkastelua. Lue lisää käytöshaasteiden hoitamisesta alempaa sivulta.

Yksityiskoulutus sopii erinomaisesti esimerkiksi reaktiivisille, häiriöherkille tai aroille koirille, joille on parempi harjoitella omassa rauhassa. Yksityiskoulutus on myös hyvä vaihtoehto koirille, joille oman vuoron odottaminen on vielä haastavaa. Yksityiskoulutus sopii hyvin myös ryhmätilanteessa jännittävälle ohjaajalle, minkä lisäksi yksityiskoulutuksessa harjoitellaan juuri sitä asiaa, jota oman koiran kanssa haluaa harjoitella. Yksityiskoulutus on tällä hetkellä ainoa kissoille järjestettävä koulutusmuoto.

Yksityiskoulutuksen hinta on 69 €/50 minuuttia yrityksen koulutustilassa ja 79 €/50 minuuttia kotikäyntinä tai erikseen sovitussa paikassa (sis. matkakulut enintään 10 km päähän yrityksen osoitteesta. Muuten matkakorvaus on 0,60 €/km).

Voit myös varata 30 minuutin yksityiskoulutuksen hintaan 39 €/kerta. 30 minuutin yksityiskoulutukset pidetään aina yrityksen tiloissa osoitteessa Ekebyntie 39, Siuntio.

Yksityiskurssi (4 kertaa):
148 € / 30 min / 4 kertaa (37 € / kerta)

Yksityiskoulutusajan voit myös varata yhdessä ystävän tai tuttavan kanssa.

Kaikki hinnat sisältävät alv. 25,5 %.

Varataksesi yksityiskoulutusta ota yhteyttä info@elainkoulutuslinnea.fi tai 041-533 8962.