Privatskolning

Privatskolningsens tema får du välja själv. Vi kan öva till exempel luktarbete, delar av lydnadsskolningens rörelser eller vardagskunskaper, såsom skötselåtgärder eller vänteuppgifter. Vi kan även göra muskelgympa eller berikning. Privatskolning lämpar sig inte för skötsel av beteendeutmaningar.

Privatskolning lämpar sig utmärkt till exempel för reaktiva eller försiktiga hundar eller hundar som är känsliga för störningar, för då kan ett bra alternativ vara att öva i lugn och ro. Privatskolning är även ett bra alternativ för hundar som ännu inte kan vänta lugnt. Privatskolningen lämpar sig även utmärkt för en förare som spänner sig för gruppsituationer, dessutom övar vi i privatskolningen sådana saker som just du vill öva med din hund.

Privatskolningen kostar 69 € / 50 minuter i företagets skolningsutrymmen och 79 € som hembesök eller i ett separat överenskommet ställe (innehåller resersättningar till högst 10 km från företagets adress, övriga faktureras 0,60 €/km).

Du kan även boka en 30 minuters privatskolning i priset 39 €/gång. 30 minuters privatskolningar sker endast i företagets utrymmen i adressen Ekebyvägen 39, Sjundeå.

Privatkurs (4 gånger):
148 €/ 30 min / 4 gånger (37 € / gång)

Alla priser innehåller mervärdesskatt 25,5 %.

För att boka in privatskolningar kontakta info@elainkoulutuslinnea.fi eller 041-533 8962.