Kissan käytöshaasteet

Kissan käyttäytymiseen liittyviä haasteita on monenlaisia. Kissalla tavanomaisimpia ovat esimerkiksi tarpeidenteko ei-toivottuihin paikkoihin, aggressiivisuus, kissojen välisen yhteiselon haasteet, arkuus, hoitotoimenpiteiden haasteet tai yöllinen levottomuus.

On tärkeää selvittää käyttäytymisen taustalla piilevät syyt, joten tilanne on aina syytä kartoittaa huolellisesti. Käytöshaasteen taustalla voi myös olla kipu, joten tarvittaessa asiakas ohjataan ensin eläinlääkärin vastaanotolle.

Käytöshaastepaketti
Käytöshaasteiden hoitaminen aloitetaan aina hyvinvointikartoituksella, jonka avulla selvitämme kissan arkea, terveyttä ja käytöshaasteiden laatua. Seurava osa on lähitapaaminen, jossa keskustelemme kissan kotona kartoituksen vastauksista ja lähdemme rakentamaan toimivampaa arkea kissan näkökulmasta. Tapaamisen jälkeen saat kattavan hoitosuunnitelman käytöshaasteen hoitamiseksi.

Kissan käytöshaastepaketti sisältää:
- hyvinvointikartoituksen (sähköinen lomake)
- lähitapaamisen (1-1,5 tuntia)
- kirjallisen, kattavan hoitosuunnitelman

Käytöshaastepaketin hinta on 149 € + matkakulut (yrityksen osoitteesta 10 km etäisyyden sisällä olevat koulutukset ovat maksuttomia, kauemmat etäisyydet 0,60 €/km).

Ota yhteyttä info@elainkoulutuslinnea.fi tai 0415338962 varataksesi käytöshaastepaketin.